Tekosyitä herkutteluun tuntuu riittävän. Alkaa jo hävettääkin kun jokainen blogikirjoitus kertoo, miten vaikeaa tämä on ja kuinka olen retkahtanut ties mihin makeaan. Mutta niin vain on. Nyt vielä sairastuin eikä tee mieli liikkua minnekään kun kuume kohoaa päälle 38 asteeseen joten mitäs sitä sitten tekisi muuta kun söisi ja nukkuisi tv:n ja kirjojen ohella.

Sitä ennen tekosyinä palvelivat niin juhlat kuin sitä seurannut krapula, yövuoro, junamatka ja riita rakkauden kanssa.

Onneksi kesä tuo muassaan sen, että erästä suurimmista herkuistani saa jo ihan kohtuu hintaan. Nimittäin MANSIKOITA. Voittaa kyllä karkit ja sipsit ja ehkä kaloreissa pääsee hiukan voitolle. Olisi kiva kuulla teiltä muilta, millä herkuilla juhlitte näin kesäisin? Jäätelöissäkin koitan pysytellä mehujäässä muttei se aina ihan onnistu. Josko sitä voisi itselleen sallia sen yhden herkun...voisiko?

Olen ajatellut hankkia Wii konsoliin Fit Plus pelin. En ole lenkkeilijä joten en tule juoksemaan, ja salikortitkin ovat kovin hintavia enkä tiedä tulisiko minun kroppaani hävetetessä lähdettyäkään sinne tiukkakroppaisten sekaan. Joten josko tuosta kotikonsolista voisi ottaa hyotyäkin irti ja alkaa sen avulla liikkua? Olen harkinnut myös pyöräilyä töihin, mutta pyöräni ei ole mikään maailman paras vaan koliseva mummopyörä joten en tiedä miten kauas tämä suuunnitelma kantaa. Ensi viikolla kokeilen kunhan paranen.

Josko tämä tästä. Yritän ihan oikeasti pitää lyhyemmän blogitauon ja kirjoitan ensi kerralla jotain positiivista koska ihan aikuisten oikeasti olen todellakin positiivinen luonne!